U Gradskom kulturnom središtu u Metkoviću, 24. ožujka održana je radionica pod nazivom „Zamke u online shoppingu te novosti u Zakonu o zaštiti potrošača“ koju je organizirao centar EUROPE DIRECT Dubrovačko-neretvanske županije u suradnji s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja.
Nakon uvodnih riječi predstavnice centra EUROPE DIRECT DNŽ, kojeg vodi Regionalna agencija DUNEA, radionicu su kroz stručna predavanja vodile Martina Topolovac iz Europskog potrošačkog centra i Lucija Sušić iz Odjela za izobrazbu i informiranje o pravima potrošača.
Tijekom radionice sudionici su se informirali o najbitnijim stvarima na koje moraju obratiti pažnju prilikom online kupovine te mogućnostima u slučaju kada su njihova potrošačka prava ugrožena. Također, radionica je bila prilika za dijeljenje iskustava i savjeta stručnjaka koji svakodnevno obrađuju pritužbe europskih potrošača na prekograničnoj i nacionalnoj razini.
Naposljetku su predstavljeni noviteti Zakona o zaštiti potrošača s naglaskom na prava potrošača prilikom kupovine proizvoda i usluga putem interneta.
Podsjetimo, kako bi se osigurala veća razina zaštite potrošačkih prava prilikom prekogranične kupovine te povećalo povjerenje potrošača u jedinstveno EU tržište, Europska komisija je osigurala niz učinkovitih alata koji će osigurati da se EU potrošači, pa tako i hrvatski potrošači, osjećaju sigurno prilikom prekogranične kupovine na području Europske unije.