U Kinu ‘Pobjeda’ Metković za vikend su na rasporedu tri filmske projekcije – ‘Operacija: Black Bag’, ‘HitPig’ i ‘Peti rujan’.
U petak, 14. ožujka s početkom u 19:30 na rasporedu je triler Operacija: Black Bag’.
Kada njegovu ženu osumnjiče za izdaju nacije, obavještajni agent George Woodhouse suočava se s najvećim ispitom — odanošću svom braku ili svojoj zemlji.
U subotu, 15. ožujka s početkom u 17 sati na rasporedu je animirani film ‘HitPig’, sinkroniziran na hrvatski jezik.
Kada vaša maca napusti grad, magarac je na slobodi, a krava kaže ciao, trebate pozvati Hitpiga! On je svinja i lovac na glave koji zarađuje hvatajući pobjegle životinje koje vraća njihovim vlasnicima. Vratio je smrdljivog tvora u opasan laboratorij, borbenu koalu u zoološki vrt prepun djece i ljubaznog raka u kulinarsku emisiju. Hitpigov sljedeći zadatak je njegov najveći dosad: za milijun dolara treba vratiti plesnog slona maničnom showmanu iz Vegasa. No, ono što je trebalo biti lako zarađeni novac ubrzo se pretvara u kaos. Hitpig i slon kreću u divlju avanturu oko svijeta, a Hitpig se mora suočiti s moralnim dilema – treba li nastaviti loviti za novac ili osloboditi svog novog prijatelja?
U subotu, 15. ožujka s početkom u 19:30 na rasporedu je drama ‘Peti rujan’ – film temeljen na istinitoj priči. ‘Peti rujan’ otkriva ključni trenutak koji je zauvijek promijenio medijsko izvještavanje i koji i danas utječe na prijenos uživo.
Smješten u vrijeme Ljetnih olimpijskih igara 1972. godine u Münchenu, film prati američki sportski novinarski tim koji se brzo prilagodio od izvještavanja o sportu do prijenosa uživo otmice izraelskih atletičara. Kroz ovu perspektivu, “Peti rujan” pruža svjež pogled na prijenos uživo koji je globalno gledalo oko milijardu ljudi u to vrijeme.
U središtu priče je Geoff (John Magaro), mladi i ambiciozni producent koji nastoji dokazati sebi svom šefu, legendarnom TV izvršnom direktoru Rooneu Arledgeu (Peter Sarsgaard). Zajedno s njemačkom prevoditeljicom Marianne (Leonie Benesch) i njegovim mentorom Marvinom Baderom (Ben Chaplin), Geoff iznenada preuzima odgovornost za prijenos uživo. Kako se narativi mijenjaju, vrijeme neprestano curi, a šire se proturječne glasine, dok su životi talaca u pitanju. Geoff se suočava s teškim odlukama, suočavajući se s vlastitim moralnim kompasom.