Održana trodnevna radionica „Digitalni marketing“

 

Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizirao je besplatnu trodnevnu radionicu na temu Digitalni marketing koja je održana proteklog vikenda u Poduzetničkom inkubatoru Dubrovnik.

Polaznici su na radionici imali priliku naučiti planirati i kreirati sadržaj koji se koristi na različitim komunikacijskim kanalima i prilagoditi sadržaj i obraćanje publici ovisno o njenim karakteristikama i platformi putem koje se sadržaj plasira. Naime, kroz kontinuiranu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja, proizvodi i usluge dobivaju kontekst čime poduzetnici pomažu odgovoriti na brojna pitanja koje kupci imaju i indirektno ih motivirati na kupnju.

Matko Trebotić-baner
Matko Trebotić-baner

Naglasak na radionici je stavljen na content marketing, strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definirana publika i potaknulo profitabilne akcije kupaca. Radionica je obuhvaćala pripremu sadržaja za web stranice (SEO i Landing Pages), izradu tekstualnih oglasa za Google Ads pretraživačku mrežu (Search Network) te izradu oglasa za Facebook i Instagram.

Predavanje je održao Krešimir Koružnjak, stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta.

Radionica na istu temu održat će se i u Pločama od 28. do 30. travnja 2022. godine.

 

Vezane vijesti

Najnovije vijesti

Kategorije

Skip to content