Porast broja turističkih dolazaka i noćenja u Metkoviću u prvih osam mjeseci 2022.

 

Prema podatcima sustava za prijavu i odjavu turista eVisitor, na području TZ grada Metkovića je od početka 2022. godine do 31. kolovoza ostvareno 5.865 dolazaka, koji su generirali 16.909 noćenja.

U usporedbi s 2021. godinom, riječ je o porastu od 35 % u dolascima te 59 % u noćenjima. U odnosu na rekordnu 2019. godinu, porast je za 21 % u dolascima te 67 % u noćenjima. Najviše noćenja, uz domaće, ostvarili su gosti iz Njemačke, BIH, Poljske, Srbije, Italije, Francuske, Rumunjske, Nizozemske, Austrije, Kosova, Grčke i Španjolske. Riječ je o svakako izvrsnim turističkim pokazateljima, a kako je istaknula direktorica Turističkoga ureda Turističke zajednice grada Metkovića Magdalena Medar Ujdur, rezultat su zajedničkoga djelovanja svih dionika u turizmu.

Matko Trebotić-baner
Matko Trebotić-baner

„Zajedničkom sinergijom svih dionika, koji su uključeni u stvaranje turističkoga proizvoda na području TZ grada Metkovića, ostvareni su uistinu zavidni rezultati za prvih osam mjeseci 2022. godine. Važno je naglasiti kako se upravo tim zajedničkim radom, edukacijama i onime što nudi svaki stanovnik našega grada i okolice, možemo i u sljedećim mjesecima i godinama očekivati porast broja turističkih dolazaka i noćenja, ali isto tako i porast broja posjetitelja koji dolaze na poludnevne i jednodnevne izlete“, kazala je Medar Ujdur.

Važno je napomenuti kako Metković nije destinacija koju turisti posjećuju isključivo u ljetnim mjesecima. Osim tradicionalnih sadržaja, koji već godinama privlače turiste u naše krajeve, intenzivno se radi i na razvoju selektivnih i održivih oblika turizma koji produljuju sezonu.

„Naši turistički programi, po kojima smo prepoznati – fotosafari i berba mandarina, odvijaju se u jesenskom razdoblju. Na taj način se produžuje sezona. Zapravo, mi smo destinacija cjelogodišnjega turizma. Svi naši kapaciteti su cijelo vrijeme otvoreni i možemo reći da primaju goste tijekom cijele godine. Naravno, imamo više gostiju tijekom proljeća, ljeta i jeseni, a tijekom zime, kada kapaciteti nisu 100 % popunjeni, vrijeme je koje se iskorištava za pripremu nadolazeće sezone. Također, mi i dalje nastavljamo s promocijom naše destinacije na europskim i svjetskim tržištima. I dalje će naši gosti biti novinari, TV kuće i blogeri, a nastavljamo prezentirati našu ponudu i na poznatim svjetskim sajmovima“, istaknula je Medar Ujdur.

 

Vezane vijesti

Najnovije vijesti

Kategorije

Skip to content